جزر و مد، در شبکه دو سیما

جزر و مد، در شبکه دو سیما

مجموعه تلویزیونی «جزر و مد» از شنبه ۲۱ آبان، از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

جزر و مد، در شبکه دو سیمابه گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی عبدالعلی زاده و تهیه‌کنندگی محسن توکل فرد، به سفارش سیمای استان‌ها در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز خوزستان تولید شده است و از امشب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

در این مجموعه تلویزیونی طنز موضوعاتی همچون اشتغال، ازدواج جوانان، محیط زیست، خانواده، مشاغل زود بازده، و کارآفرینی در فضایی شاد و مفرح پرداخته می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: لطیف جنوبی اصل، سال‌ها پیش از ماهشهر به تهران مهاجرت کرده و در همان جا تشکیل خانواده داده و صاحب فرزند شده؛ اکنون در آستانه بازنشستگی است. اما به دلیل مشکلاتی که برای او و خانواده اش پیش آمده است مجبور می‌شود از تهران به زادگاهش خوزستان مهاجرت کنند و در خانه باغ متروکه‌ای که از پدرش به ارث رسیده به همراه خانواده‌اش مستقر شوند.

رضا فیاضی، نصرالله رادش، افسانه ناصری، مهدی امینی خواه، ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان و محمد غدیر زاده  از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.



سریال
منبع خبر : iribnews.ir